„M-au văzut ca pe o comoară, s-au lăcomit! Au încercat să mă trimită la Steaua!”, declara Bokila pentru „ProSport”

de REPORTER PRAHOVEAN: https://reporterdeprahova.wordpress.com/

Jeremy Bokila dezvăluie motivele pentru care nu mai face parte din trupa Petrolului. “Nu am semnat nicio prelungire a contractului, înainte de Supercupă m-au obligat să semnez pe ce au vrut ei”
Imagine

 

# Atacantul congolez mărturiseşte că a suferit pentru că n-a putut juca în meciul contra Stelei

# “Nu au cum să mă suspende! Nu au niciun contract valabil cu mine”

Ce faci? Cum eşti? Bănuiesc că situaţia asta nu îţi face bine…
Sunt extrem de supărat, trist, dezamăgit. În primul rând pentru că am pierdut meciul de Supercupă. N-aş fi vrut să se întâmple asta niciodată. Am fost atât de supărat încât n-am putut să dorm şi am refuzat să mă uit la joc. Pur şi simplu am închis televizorul, Internetul, tot, mi-am pus căştile în urechi şi am ascultat doar muzică ce speram să mă liniştească. Am ştiut doar scorul final. Fără falsă modestie, dacă eram eu pe teren, Petrolul nu pierdea niciodată această finală.

Ai plecat brusc…
Nimeni din afară nu ştie adevărul. Cei de la club mint, cu toate că ştiu că ce voi spune acum este 100% adevărat. Suporterii mă judecă pe mine, cred că eu sunt cel vinovat. Nu vreau decât să se ştie adevărul, atât!

Te ascult…
Atunci când am ajuns la Petrolul, am semnat un contract valabil un an de zile. Acum, la 30 iunie, trebuia să renegociem un altul. Cu două zile înainte de Supercupă, mi-au propus un contract pe două sezoane, cu un salariu puţin mai mare, dar cu o clauză care nu mă lăsa să mă transfer nicăieri, care mă ţinea blocat acolo. Şi nu am fost de acord! M-au ameninţat că nu voi juca în Supercupă, că mă vor suspenda, că îmi vor face mii şi mii de probleme. Practic, au încercat să mă oblige să semnez un alt contract, fără ca măcar să mă lase să mă consult cu avocatul sau cu impresarul meu. Erau foarte grăbiţi acum, deşi contractul meu expirase la sfârşitul lui iunie şi mă rugam de ei în cantonament în Slovenia să lămurim o dată situaţia. În ultimele două zile, am stat câte 4-5 ore închis în birourile lor să încerc să rezolv, să negociem, să ne înţelegem. Fără rost!

Explică-ne, te rog, cum stau lucrurile referitoare la plata către Zulte, documente făcute public chiar ieri.
În contractul pe care l-am semnat cu Petrolul, nu scria nicăieri că dacă clubul achită taxa transferului către fosta mea echipă, atunci eu devin jucătorul lor pentru încă doi ani. Fals. Atunci când au plătit clauza lui Zulte, am devenit jucătorul Petrolului, dar doar până la sfârşitul campionatului, cu drept de preemţiune pe încă doi ani, dacă, şi subliniez dacă, eram şi eu de acord. Cluburile s-au înţeles între ele, dar cu jucătorul nu. Trebuiau să mai negocieze şi cu mine, iar acest amănunt, Petrolul nu l-a mai dezvăluit şi de aceea lumea mă judecă.

„M-au ameninţat, ne-am certat foarte tare”

Bun, am înţeles mai devreme că ţi-au făcut o propunere. De ce n-ai acceptat-o?
Pentru că era mult prea mică faţă de ceea ce îmi doream eu, dar să zicem că peste amănuntul acesta aş fi putut trece. Ce m-a durut cel mai tare era că ar fi vrut să stipuleze în el că nu pot pleca nicăieri pe mai puţin de 2,5 milioane de euro. Păi e enorm! Nu dă niciun club atâţia bani pe mine, un jucător care a fost la Petrolul un an şi atât. M-au văzut ca pe o comoară şi s-au gândit că acum e momentul să profite la maximum. M-au rugat să accept suma asta de transfer pentru că au nevoie urgentă de bani. Ne-am certat tare. Mi-au zis să nu am încredere în avocaţii mei, în impresar, să-i las pe ei să facă toată treaba. Păi cum vine asta?

Şi de ce ai luat decizia să nu joci în Supercupă?
După ce ne-am certat foarte tare, m-a sunat Marius Nicolae şi m-a rugat să vin să joc în Supercupă. Mi-a zis că nu vor fi probleme dacă joc, deşi mă ameninţase mai devreme că îmi vor face rău. Au zis că îmi invită şi familia la meci, că plătesc ei tot, deci era ceva ciudat. De ce deodată mă chemau să joc? Înseamnă că vroiau să mă păcălească!

Nu ţi-e frică de faptul că vei fi suspendat?
De ce să fiu suspendat dacă eu nu am semnat un alt contract cu ei? Gândiţi-vă că nu aveau de ce să mă cheme la negocieri şi nu aveau nevoie de semnătura mea dacă acel contract ar fi fost valabil pentru încă doi ani. Nu au cum să mă suspende pentru că eu în acest moment nu am nicio înţelegere valabilă cu Petrolul Ploieşti. Au vrut să-mi păcălească impresarul, iar mie să îmi ofere un contract de nimic. Venisem cu ofertă foarte bună de la FK Krasnodar, dar le-au cerut enorm şi a picat totul. Să facă ce vor acum, dar au pierdut o ocazie bună de a încasa un milion, un milion şi jumătate maxim. Şi m-a deranjat altceva foarte tare…

„Nu vreau la Steaua!”

Spune-mi…
Domnul Capră mi-a zis să semnez mai repede că sigur se va găsi cineva care să plătească suma aceea. Mi-a spus chiar <<hai, lasă, stai liniştit că Steaua o să dea sigur, sunt dispuşi să plătească. Au cash>>. Şi atunci i-am răspuns simplu: <<Nu vreau să mă duc la Steaua, nu puteţi să mă obligaţi, opriţi-vă cu Steaua!>>

Ai mai spus în câteva rânduri că nu vrei să joci la Steaua. De ce?
Le-am promis şi le promit în continuare suporterilor Petrolului că niciodată nu voi juca la Steaua, echipa pe care ei o urăsc. Şi, sincer, nu cred că am să mai joc vreodată în România, vreau să plec undeva mai sus. I-am rugat să mă înţeleagă. Am o familie foarte săracă şi numeroasă, toţi stau în baza mea, trebuie să-i întreţin. Nu pot face faţă cu un salariu atât de mic.

Se simte frustrarea în vocea ta…
Da, sunt dezamăgit. Foarte mult! Nu mă aşteptam la o asemenea reacţie din partea lor. Şi în special a antrenorului meu care a vorbit în conferinţă acele lucruri ciudate despre mine deşi ştia foarte bine care este situaţia mea şi aveam încredere în el. Am vorbit cu <<Mister>> (n.r: Cosmin Contra) foarte mult înainte, i-am explicat tot, ştia situaţia mea ca pe palma lui dreaptă. Mi-a zis că mă înţelege şi că e mai bine să rămân aici să îi ajut şi că îmi promite că în decembrie voi pleca. Şi atunci i-am zis <<De unde ştiu că voi mai juca la fel de bine ca anul acesta? Poate mă accidentez? Tu ce-ai face în locul meu, ai sta aici la un salariu mic în loc să te duci la o echipă care îţi dă un salariu mai mult de dublu?>> Şi mi-a răspuns că ar fi bine să rămân. M-am consultat şi cu colegii mei la care ţin foarte mult, ei m-au sfătuit să nu semnez nimic şi să mă duc înapoi la Zulte pentru că de acolo aş putea să mă transfer pe mai puţini bani. Mă doare mult ce s-a întâmplat, credeţi-mă că de două săptămâni nu reuşesc să închid în ochi, nu am putut să joc în amicale, sunt devastat, am slăbit, nu pot să mănânc! Sufăr!

„Zulte va cere mai puţin, Petrolul a pierdut o şansă mare de a încasa nişte bani”

Şi acum ce faci?
Sunt în Olanda, la părinţii mei. M-am întors la Zulte, echipă pentru care dacă găsesc o ofertă de un milion de euro pot pleca oricând. Ei sunt de acord cu suma asta, nu au stabilit una exorbitantă ca Petrolul care, deşi n-a dat decât 300.000 de dolari pe mine, vor să se îmbogăţească pe spinarea mea. Petrolul ar fi putut să câştige nişte bani de pe urma mea, dar s-a lăcomit, acum Zulte va lua aceşti bani. E vorba de viitorul meu, sunt un jucător tânăr, vreau să joc, nu să fiu împiedicat din cauza banilor!

Ce regreţi cel mai mult?
Că n-am jucat în Supercupă. Că eram fericit la Petrolul. Că au minţit şi mint în continuare. I-am dat azi un mesaj lui Marius Nicolae şi l-am întrebat de ce a dat acele hârtii în public dacă ştie că situaţia mea e alta? Nu mi-a dat niciun răspuns, deci şi tăcerea poate fi un răspuns, nu? Nu sunt tâmpit, fraţilor, nu vreau să fiu blocat, să nu pot să mă transfer nicăieri. E visul oricărui jucător să joace la cluburi din ce în ce mai bune. Şi mă mai doare că îi vor înşela pe toţi jucătorii care sunt acum la Petrolul. Tuturor le vor face cum mi-ai făcut mie, vor încerca să stoarcă posibilele cluburi interesate de ei de câţi mai mulţi bani şi astfel, îi vor ţine blocaţi.

În România mai vii?
Nu ştiu, cred că în acest moment, cel mai bine pentru mine este să plec spre vest. Îmi pare rău că n-am avut ocazia să îmi iau rămas bun de la suporterii minunaţi ai Petrolului, că n-am apucat să joc mai mult pentru ei. Eram fericit aici, dar au stricat totul în goana lor după bani. Ce păcat!

sursa: ProSport Imagine

 

In replica site-ul FC PETROLUL.RO, publica la randul sau o 

Revenire pe marginea “cazului Bokila”

Fotbal Club Petrolul Ploieşti a luat act de declaraţiile oferite, în cursul zilei de astăzi, de către jucătorul Jeremy Bokila şi de către agentul său, ediţiei online a cotidianului Prosport. Simplu şi fără teamă de a greşi le puteam cataloga drept minciuni, atâta vreme cât, aşa cum a reieşit din actele puse la dispoziţia mass-media de către clubul nostru, situaţia jucătorului Jeremy Bokila este cât se poate de clară, el aflându-se sub contract cu FC Petrolul Ploieşti. Ca o paranteză, legat de acest aspect şi de afirmaţiile lui Jeremy Bokila, ne întrebăm ce îl împiedică, oare, în momentul de faţă, să semneze cu o altă echipă, atât timp cât susţine că este liber de contract şi că are oferte?
 
Nu este singurul neadevăr spus de către un jucător al cărui comportament ridică multe semne de întrebare legate de caracterul său. Un jucător care, nu mai departe de iarna trecută, a refuzat să se prezinte la pregătirile echipei, invocând, şi atunci, faptul că este liber de contract, lucru total neadevărat şi probat în acest sens cu acte de către clubul nostru. Un jucător care, acum, încearcă să destabilizeze atmosfera din cadrul lotului, prin declaraţiile aşa-zis „incendiare”, dar şi prin diverse mesaje pe care le trimite coechipierilor săi. Un jucător care, printre multe altele, inventează un dialog, conform căruia ar fi fost „împins” să semneze cu Steaua, deşi, aşa cum oficialii FC Petrolul Ploieşti au explicat la momentul respectiv, nu au existat vreun moment tratative pentru un transfer.

sursa: F.C. PETROLUL.RO Imagine
 
Dialogul direct între FC Petrolul şi Jeremy Bokila s-a încheiat din momentul în care jucătorul a ales să părăsească echipa, înaintea unui meci cât se poate de important. Clubul nostru a apelat la serviciile unei case de avocatură din străinătate, cea care a început deja toate demersurile necesare în acest caz, înaintând documentele către FIFA pentru suspendarea jucătorului. Totodată, şi clubul Zulte Waregem a fost reclamat la FIFA.
 
Astfel, FC Petrolul Ploieşti consideră că toate speculaţiile pe marginea „cazului Bokila” nu-şi au rostul, lăsând în sarcina forurilor abilitate să judece speţa şi să ofere verdictul corect.

 

Etichete:

Lasă un răspuns

Radio Enigma Romania

Informaţia înseamnă Putere!

infoploiesticity

site-ul tau,stirile tale,judetul tau ! Prahova,zi de zi !Promovam si sustinem tinere talente din Prahova .

NEWS CAFEE

NEWS CAFEE “: doua ore de stiri, curiozitati, muzica veche si.....foarte multa buna dispozitie!

jurnaldefagaras

Informatia este totul!!!!!!!!!!!!!!!

Conspiratii si Mistere

teoria conspiratiei, mistere neelucidate, secrete, extraterestrii, lumi paralele, conspiratii mondiale si locale, stapanii din umbra, illuminati, grupul bilderberg, manipulare, solutii impotriva manipularii, solutii impotriva noii ordini mondiale, anti nwo, stiri alternative, etc…

Romanasi din toate colturile u(r)niti-va!!!

Avem oare conducatorii pe care ii meritam?

Cele mai bune ştiri online ! Nu crezi ? Vino să vezi .

In fiecare zi incercăm să vă dăruim cele mai bune ştiri

Dumitru Agachi's Weblog

...urme de paşi pe apă...

Lupul Dacic

BLOG PENTRU REGASIREA INDENTITATII NATIONALE

Octavpelin's Weblog

Cugetarile noastre trebuie sa purceada din bunul simt si din dreapta judecata,sa fie rod al ratiunii noastre

Curaj.Net

Informaţia înseamnă Putere!

Tu faci stirea

Doar ce te intereseaza! Pentru ca TU esti important pentru noi!

Libraria Humanitas Ploiesti

---bunul gust al libertatii---

.:EU:. ziar personal de O.Brega

eu.Brega.org - de fapt e un jurnal public (adică la vedere, pentru cine are ochi să-l şi să mă vadă)

Anastasia ♥

... Another Cinderella Story ♥

Inimă Vişinie!

1923, Legenda Continuă!

Proiect Romania

Punem la punct viitorul atunci cand nu ne ocupam de prezent.

